Hvad koster det?

Et naturligt spørgsmål i enhver forretning. Men da ingen opgaver er ens er vi nødt til at tale sammen om mål, omfang og ambitioner. Når vi har været i dialog med jer, skriver vi et tilbud. Så det klare svar på, ‘hvad koster det?’ er ‘det afhænger af, hvad du har brug for og, hvad der er dine ambitioner?’

… og andre spørgsmål

Hvad betyder en god visuel identitet for virksomheden?

Vi tænker og husker i billeder.
Visuelt indhold får 94 procent flere views end tekstbaseret information. Med grafik design kan I skal skille jer ud fra jeres konkurrenter, gøre jeres indhold mere tilgængeligt.
En samlet og gennemarbejdet visuel identitet med logo, farver, former og billeder skaber troværdighed og giver jer gennemslagskraft. Uanset om det er på jeres hjemmeside, i en annonce på Google, på LinkedIn eller i en brochure.

En klar og skarp visuel identitet giver synlighed og er det bedste afsæt for at indtage jeres position på markedet.

Hvad er branding?

Branding er en persons mavefornemmelse af:

  • et produkt
  • en service
  • en virksomhed

Dine kunders mavefornemmelse styrer, hvordan de navigerer mellem de mange tilbud på markedet. Og hvilken kvalitet de forventer af varer og services. Branding er også en del af modtagerens fortælling om sig selv. Jeg er sådan en, der går i Nikesko eller spiser øko-æg.

 

Hvorfor udvikle brand eller rebrande?

Ved at lancere en ny, opdateret visuel identitet, sender du et klart signal til markedet om, at du er en vital virksomhed, som følger med tiden og er i udvikling.

Uanset, hvor indarbejdet dit logo eller dit design er i din virksomhed, er det nødvendigt løbende at vurdere, om det repræsenterer, hvad det skal. Viser, det hvem I er? Opfylder det de behov, virksomheden har, for at markere sig.

Din interesse i en styrket identitet, er at erobre plads i din målgruppes bevidsthed. At optræde markant med dine værdier, produkter og kompetencer.

Hvad er forskellen på godt design og dårligt design?

Det handler ikke bare om at se godt ud. En god visuel identitet har effekt, når den er lækker for de rigtige og pænere end konkurrenternes.

Der er forskel på kondisko og kildevand. Det man ser, skal afspejle de værdier I har indadtil. Og det I gerne vil være for jeres kunder. Derfor er godt design forankret i virksomhedens kommunikationsstrategi.

Godt design er skabt af designere, der både analytisk og strategisk forstår virksomhedens marked, position, kunder, produkter og styrker og kan oversætte det til logo former og farver, der rammer de rigtige.

Design er dårligt, når det ikke er tilpasset jer. Det giver ikke kunderne den rigtige mavefornemmelse og får dem ikke til at vælge jer. Dårligt design understøtter ikke jeres forretning og position på markedet. Mange virksomheder har en visuel identitet, som siger noget helt andet, end det virksomheden egentlig ønsker at kommunikere.

Godt design er: “thinking made visual”.

Hvorfor vælge Pure Lines – visuel kommunikation? Og hvordan kommer vi igang?

Sikker styring, skarp viden, inspirerende, dygtige, kreative, fagspecialister med solid erfaring og sikkerhed for at økonomien ikke løber af sporet.

Du ringer 60 60 70 11.

Venlig hilsen
Lone Halkjær G+